czwartek, 14 kwietnia 2011

HEjże!

oidiba ;D
dzisiaj byłam u kumpelki z dwiema innymi kumpelkami ; p
było fajnie, układałyśmy puzzle i oglądałyśmy zwiastuny "Sali Samobójców" bo jeszcze do kina na to nie poszłyśmy, może w grudniu pojawi się w Łukowie...

dzisiaj pisałam test z anglika - poszło mi nawet, nawet, może będzie 40 pkt (mam nadzieję, chociaż nie liczą się do rekrutacji), a wczoraj z matmy (niestety nie tak dobrze jak anglik ; d)

postanowiłam zmienić podpis na blogu z 'Pani Jeziora' na "Mu" - tak w końcu mówią na mnie moje kumpelki ; P

jutro mam sprawdzian z hiry "Polska w czasie II wojny światowej" w formie testu. Więc muszę się uczyć ; p
następna notka (może) jutro  paa ; D


aaaa...... zapomniałabym
dlaczego napisałam 'oidiba' na początku? ;p   bo na forum o wampire diaries miałam napisać o Klausie "a mi się  podoba" a wyszło "a mi oidiba" xD taa bardzo śmieszne co nie? ;p ja śmiałam się chyba przez pięć minut ; d

dobra, teraz na serio : papa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz