piątek, 29 kwietnia 2011

brak siły na wpisanie tematu...

hejjjjjj
ale jestem żmęczona
z resztą jak zwykle ; /
dzisiaj się wkurzyłam
nie powiem na co, po prostu zły dzień, ale chyba nie było po mnie widać

nogi bolą
spać się chce
piiić! ; /

no i wczoraj zaczęłam się odchudzać (taakk a dzisiaj zjadłam 2 jajka z extra dawką majonezu, ta moja silna wola...)
miałam jeszcze dzisiaj trochę poćwiczyć, ale chyba nie dam rady



Krys z Iwo wymyśliły żebyśmy zaczęły zarabiać roznosząc ulotki po mieście. jestem za, potrzebna mi kasa.

miałam jeszcze coś napisać ale nie dam rady, oczy same mi się zamykają

no więc pa, napiszę jeszcze kiedy będę miała czas i trochę więcej energii 

;*

aa... na to mi jeszcze trochę siły zostało xD jak zwykle na chwalenie się ;p dostałam 4 z fizyki (1 pkt i byłaby 5) ;D:D:D jupi ;)
oo chyba poprawił mi się trochę nastrój ;)
dobra i tak kończę

papa!

2 komentarze:

  1. no, no szalejesz ^ ^
    pisz notki, może staniesz się sławna jak EmoMartynka ;D

    OdpowiedzUsuń