niedziela, 10 kwietnia 2011

Coś na początek

NAZYWAM SIĘ MONIKA.
Nie napisałam na profilu roku urodzenia ale i tak po tej notce domyślicie się ile mam lat.

Pojutrze piszę egzaminy gimnazjalne. Nie chcę mi się już uczyć ;( Wkurza mnie to już wszystko, najpierw egzaminy z bierzmowania, teraz następne. Do tego dochodzi wybór nowej szkoły, aż głowa boli.
No dobra, jakoś to wytrzymam.


Dzisiejszy dzień....
Dzisiaj rano nie było prądu. :(
Na obiad miałam spaghetti. :)
We wtorek egzamin z części humanistycznej :(
W sobotę idę na dni otwarte do szkół średnich razem z koleżankami :)
W środę egzamin z części matematyczno - przyrodniczej :(((((((
W czwartek egzamin z języka obcego :)   ---- i wcale się nie pomyliłam z minką, lubię anglik ;p

Pokrótce o mojej obecnej sytuacji
W następnym tygodniu farbuję włosy mojej babci i znowu pewnie wybrudzę bluzkę ;d. Cóż poradzić, świnka ze mnie ;D
Chłopak, którego lubiłam już mnie chyyyyyba nie obchodzi. Zaczynam zastanawiać się, czy w ogóle miałoby to jakiś sens.
Koniecznie muszę wybrać się na karuzelę obok Kauflandu ;p







Kurcze, co myślicie o kolorze tych włosów? Mi się bardzo podoba. Może kiedyś nawet tak się przefarbuję, jeżeli oczywiście nie zabraknie mi odwagi i znudzi mi się mój obecny kolor.



A oto moje dzieło ;). Narysowane oczywiście na starym, poczciwym paincie. Co prawda rozszerzenie .jpg zniszczyło trochę jakoś ale to nic.

Dobra kończę, muszę się uczyć.
Pa.


:)

1 komentarz:

  1. Fajne masz przeżycia:
    -farbowanie włosów babci i ta karuzela przy Kauflandzie:D
    hahahahaha:)Bosko,szkoda,że nie ma takich książek,bo fajnie się to czyta...
    A i przy okazji:Też nazywam się Monika,ale wolę zostać przy:
    Ms.Styles:P

    OdpowiedzUsuń