niedziela, 17 kwietnia 2011

"ale nudiiiii"

'ale nudiiiii' -  słowa mojej koleżanki Chudej. Chyba nie muszę tłumaczyć ;p
A więc nowo utworzone wyrażenie dokładnie opisuje moje odczucia w tej chwili. Niby mam co czytać, niby gadam z koleżankami przez gg, no ale i tak nudno. Co robić?
Chyba nie mam co, z wyjątkiem uczenia sie. Ranyy
Jutro mam sprawdzian z fizyki z całego gimnazjum i najprawdopodobniej sprawdzian z historii "Polska w czasach II Wojny Światowej", którego nie pisałam w piątek bo zaspałam. ;) Właściwie...budził mnie budzik aleee nie chciało mi się wstawać. Później obudziłam się o godzinie 7.51 czyli było już za późno ;p. Poszłam znowu spać...

Dzisiaj byłam w kościele.... potem na lodach włoskich truskawkowo śmietankowych .... potem na małym kiermaszu .... potem chodziliśmy po ..... potem do domu.

Później napisał do mnie Lucyfer ;D który powiadomił mnie że znalazł najprawdopodobniej test z fizyki, który będzie jutro ;). Krysia przyszła, trochę gadałyśmy i poszła. W miedzy czasie kłóciłam się trochę z bratem o kompa ; p Ale nie tak bardzo,  właściwie nie nazwałabym to kłótnią.

Na razie kończę. Spróbuję napisać jutro. PApa ;)
Ps/ Testuję opcję 'wstaw cytat', więc poprosiłam Iwo i Chudą : napiszcie coś

odpisały 
Chuda:coś
Iwo: coś ;P
napisałam dzięki :P
Iwo: nmzc ;P
Chuda:  ^ ^
Iwo: a po co ci to ;P
Chuda: polecam się na przyszłość ^^
Iwo: i cała przyjemność po naszej stronie ;P

Zauważyliście że Iwo przy każdej wypowiedzi coś liże? :P
paa ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz